Pojęcie marketingu jest na chwilę obecną tak szeroko zróżnicowane, że w zasadzie nie stanowi nic konkretnego. Ponadto, warto wspomnieć, że zdaniem specjalistów zgłębiających to zjawisko, jest to wręcz już pewnego rodzaju proces społeczny, który ulega dynamizacji i rozwojowi non stop, co natomiast przekłada się w głównej mierze na to, iż wyszczególnia się mnóstwo rozlicznych jego rozgałęzień. W tym przypadku trzeba zatem wspomnieć między innymi o jakże dzisiaj popularnym typie marketingu, jakim jest tak zwany content marketingowy.
Zobacz inne nasze artykuły:
Zasady marketingowe
Szerokie ujęcie marketingowe
Strategia marketingowa
Social marketing
Shopper marketing
Po co jest marketing?
Jako content marketingowy traktuje się coś, co jest równoznaczne raportom, infografikom czy też filmom. Mowa tu po prostu o tekstach. Jest to tworzenie contentu, czyli w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego na polski – kreowaniu treści, a wszystko to w celach promocyjnych, reklamowych, komercyjnych, czyli po prostu jako jedna z powszechnych form marketingowych. Na dziś dzień wyróżnia się bardzo szeroki wachlarz wielorakich typów content marketingu o jakim jest tutaj mowa. W grę wchodzi na przykład tworzenie blogów firmowych, jakie stanowią nic innego jak personalne witryny internetowe oraz działają one w oparciu o niezależne zupełnie adresy www. Pod terminem content marketingu kryje się też mnóstwo poradników czyli wirtualne nierzadko kompendia wiedzy zawierające na rozmaite tematy szereg cennych wiadomości i wskazówek. Do tego warto również nadmienić, iż jako content marketingi rozumie się recenzje i opisy produktów, określone katalogi, czy też treści eksperckie.
Autor artykułu: