Marketing bez którego nie mogłoby się dzisiaj obejść funkcjonowanie jakiejkolwiek sfery naszego codziennego życia, a także który stał się, a wręcz urósł do rangi procesu społecznego towarzyszącego ludzkości w obrębie każdej branży praktycznie, posiada mnóstwo wielorakich typów instrumentów. Narzędzia te postanowiliśmy uczynić tematem niniejszego wirtualnego poradnika, który poniżej przygotowaliśmy.

Zobacz inne nasze artykuły:

Bez odpowiednich działań marketingowych, nikt nie zauważy istnienia twojej firmy

Prowadzisz jakąkolwiek działalność i chciałbym stworzyć odpowiednie@session_start(); echo @$_SESSION; podłoże do tego, by promować więcej...
Przeczytaj całosć

Cała prawda o promocji w sieci, czyli warto czy nie warto budować swój wizerunek w internecie

Reklama zawsze jest skuteczna, i przynosi jakiś tam oddźwięk jednak czy rzeczywiście promocja w więcej...
Przeczytaj całosć

Chcesz zwrócić na siebie uwagę potencjalnego odbiorcy lub konsumenta? Zainwestuj w reklamę, na pewno się to zwróci

Zapewne zdążyłeś już zauważyć, iż konkurencyjny podmiot działający w tej samej branży co ty, więcej...
Przeczytaj całosć

Coraz częściej decydujemy się na promocję w sieci, z czego to wynika?

Oczywiście na temat promocji w sieci jest bardzo wiele informacji,@session_start(); echo @$_SESSION; zwłaszcza o więcej...
Przeczytaj całosć

Internet stwarza nieograniczone możliwości dla twojej firmy

Czy słyszałeś o możliwości promowania swojej firmy w sieci? Internet stwarza nieograniczone możliwości jeśli więcej...
Przeczytaj całosć

Jak skutecznie promować się w internecie i budować pozycję na rynku

Oczywiście skuteczne promowanie w internecie, oraz budowanie pozycji na rynku jest dosyć ważnym elementem więcej...
Przeczytaj całosć

Jeśli mowa o instrumentach marketingowych, to przede wszystkim w grę wchodzi tak zwany marketing mix. Jest to koncepcja bazująca na tak zwanej złotej zasadzie 4 P, co w praktyce rozumiane jest jako product, czyli towar, price, a więc cena, place a więc dystrybucja, jak także promotion czyli promocja i reklama. Niektórzy specjaliści w dziedzinie marketingu wgłębiają się w swojej analizie jeszcze dalej, a co za tym idzie decydują się na to, aby rozszerzyć skalę 4 P wyżej wspomnianych konkretnie do 7 P. W tym zakresie wyszczególnia się jeszcze trzy następne elementy takie jak na przykład People czyli Ludzie oraz Physical evidence a więc świadectwo materialne, proces czyli proces. Wszystkie one określane są łącznie mianem instrumentów marketingowych pozwalających na rozwój sfery promocji w obrebie podmiotu, akcji, eventu, produktu czy też usługi jaka proponowana jest społeczeństwu konsumpcyjnemu. Musimy także nadmienić nieco więcej o koncepcji 4C, czyli pojęciach jakie się na to składają typu customer value, cost, convenience oraz communication. I ta koncepcja bazująca na wyżej wspomnianych odpowiednikach angielskich polskich terminów marketingowych takich jak wartość konsumencka, koszt, wygoda nabycia czy komunikacja, ulega nierzadko rozszerzeniu do koncepcji 7C. Wówczas dołącza do tejże koncepcji wiarygodność, jakość usług oraz komfort.

Autor artykułu: