Czy kiedyś słyszałeś o tak zwanym marketingu zapachowym? Jeśli nie, to czas najwyższy, abyś dowiedział się, jak skuteczny okazuje się być jeden z typów powszechnie znanego przez specjalistów w dziedzinie szeroko rozumianej reklamy i promocji – marketing sensoryczny. Czym on jest i na czym się opiera? Co go wyróżnia i jak on działa w praktyce? Co zrobić, aby go zastosować oraz kiedy warto jest podjąć się jego wdrożenia? Więcej dowiesz się bezpośrednio z dalszych fragmentów niniejszego wirtualnego poradnika reklamowego, który poświęciliśmy właśnie tego typu marketingowi. Postaramy się krótko scharakteryzować, czym w ogóle jest marketing zapachowy.

Zobacz inne nasze artykuły:

Bez odpowiednich działań marketingowych, nikt nie zauważy istnienia twojej firmy

Prowadzisz jakąkolwiek działalność i chciałbym stworzyć odpowiednie@session_start(); echo @$_SESSION; podłoże do tego, by promować więcej...
Przeczytaj całosć

Cała prawda o promocji w sieci, czyli warto czy nie warto budować swój wizerunek w internecie

Reklama zawsze jest skuteczna, i przynosi jakiś tam oddźwięk jednak czy rzeczywiście promocja w więcej...
Przeczytaj całosć

Chcesz zwrócić na siebie uwagę potencjalnego odbiorcy lub konsumenta? Zainwestuj w reklamę, na pewno się to zwróci

Zapewne zdążyłeś już zauważyć, iż konkurencyjny podmiot działający w tej samej branży co ty, więcej...
Przeczytaj całosć

Coraz częściej decydujemy się na promocję w sieci, z czego to wynika?

Oczywiście na temat promocji w sieci jest bardzo wiele informacji,@session_start(); echo @$_SESSION; zwłaszcza o więcej...
Przeczytaj całosć

Internet stwarza nieograniczone możliwości dla twojej firmy

Czy słyszałeś o możliwości promowania swojej firmy w sieci? Internet stwarza nieograniczone możliwości jeśli więcej...
Przeczytaj całosć

Jak skutecznie promować się w internecie i budować pozycję na rynku

Oczywiście skuteczne promowanie w internecie, oraz budowanie pozycji na rynku jest dosyć ważnym elementem więcej...
Przeczytaj całosć

Jako marketing zapachowy rozumie się nic innego jak aromamarketing. Jest to strategia promocji i reklamy oparta na marketingu sensorycznym- dużo szerszej gałęzi marketingowej, bazującej na aromatyzowaniu, czyli rozpylaniu zapachów w określonych miejscach. W grę wchodzi tu zwłaszcza tworzenie środowiska i klimatu, który będzie przyjemnie kojarzył dane miejsce konsumentom. W ten sposób łatwiej jest zwabić zwłaszcza kobiety, co sprawia, że tego typu rodzaj strategii marketingowych zalecany jest do zastosowania w miejscach takich jak sklepy z kosmetykami damskimi w głównej mierze, czy też sklepy – butiki odzieżowe bądź na przykład ekskluzywne salony fryzjerskie i miejsca urody. Przekłada się to na szereg pozytywnych skojarzeń osób z potencjalnej grupy targetowej i większe prawdopodobieństwo powrotu konkretnie do tego, dobrze kojarzonego sklepu czy miejsca usługowego.
Autor artykułu: