Nie od dziś wiadomo, że ten kto nie inwestuje w reklamę w sieci traci znacznie więcej niż mu się wydaje, zwłaszcza jeśli prowadzi jakąkolwiek firmę. Przecież przez taką ignorancję oraz brak odpowiedniego wizerunku jak i istnienia w wyszukiwarkach internetowych generuje się jedynie straty, gdyż skuteczna promocja to taka która pozwala na ich uniknięcie.

Wątpliwe jest, by jakikolwiek podmiot który o tym nie pamiętał posiadał ciągłość zleceń czy cieszył się zaufaniem rynku, a co dopiero mówić o zainteresowaniu ze strony potencjalnych kontrahentów. Dużo można mówić na temat działań prowadzonych w zakresie SEO, oraz innych form marketingu internetowego, jednak najlepszą alternatywą jest samodzielne przekonanie się o tym, czy właśnie na tym nam zależy. Tylko w ten sposób przekonasz się osobiście o potencjale, jaki dotychczas nie był przez twoją osobę odpowiednio wykorzystany, nikt ciebie do niczego nie zmusza ale wiedz, iż bardzo wiele tracisz.