Marketingiem określa się zawiły i skomplikowany system społeczny, który od pewnego czasu towarzyszy wszelakiego rodzaju działaniom i branżom społecznym. Jest to proces obejmujący zarówno jednostki jak także i całe kompletne grupy społeczne. Uwzględnia on zaspokajanie ich potrzeb i preferencji. Robi się to poprzez proces wymieniania się usługami, towarami, informacjami, produktami. Tego rodzaju definicję przypisuje się marketingowi według słów Kotlera.

Zobacz inne nasze artykuły:

Bez odpowiednich działań marketingowych, nikt nie zauważy istnienia twojej firmy

Prowadzisz jakąkolwiek działalność i chciałbym stworzyć odpowiednie@session_start(); echo @$_SESSION; podłoże do tego, by promować więcej...
Przeczytaj całosć

Cała prawda o promocji w sieci, czyli warto czy nie warto budować swój wizerunek w internecie

Reklama zawsze jest skuteczna, i przynosi jakiś tam oddźwięk jednak czy rzeczywiście promocja w więcej...
Przeczytaj całosć

Chcesz zwrócić na siebie uwagę potencjalnego odbiorcy lub konsumenta? Zainwestuj w reklamę, na pewno się to zwróci

Zapewne zdążyłeś już zauważyć, iż konkurencyjny podmiot działający w tej samej branży co ty, więcej...
Przeczytaj całosć

Coraz częściej decydujemy się na promocję w sieci, z czego to wynika?

Oczywiście na temat promocji w sieci jest bardzo wiele informacji,@session_start(); echo @$_SESSION; zwłaszcza o więcej...
Przeczytaj całosć

Internet stwarza nieograniczone możliwości dla twojej firmy

Czy słyszałeś o możliwości promowania swojej firmy w sieci? Internet stwarza nieograniczone możliwości jeśli więcej...
Przeczytaj całosć

Jak skutecznie promować się w internecie i budować pozycję na rynku

Oczywiście skuteczne promowanie w internecie, oraz budowanie pozycji na rynku jest dosyć ważnym elementem więcej...
Przeczytaj całosć

Niemniej jednak definicji marketingowych jest obecnie tak wiele, jak również i rozmaitych jej strategii. Warto zwrócić uwagę na fakt, że jest to dyscyplina, która jest stosunkowo nowa i świeża a przede wszystkim jest ona na tyle dynamiczna, że się regularnie rozwija, więc nie można ująć jej w konkretne granice i formy. Definicje marketingowe non stop rozwijają się, modyfikują, rozszerzają i zmieniają oraz przeobrażają. Warto jest wspomnieć, że w wielkim skrócie ujmując, jako definicję marketingową rozumie się przede wszystkim zaspokajanie potrzeb w celu uzyskania ściśle określonego celu najczęściej promocyjnego, jednocześnie wiążącego się z otrzymaniem danego zysku. Musimy wiedzieć, że obecnie marketing jest uznawany za podstawowe narzędzie sprzedaży, handlu w ogóle, a także promocji, więc nie można obejść obok niego obojętnie. Warto mieć ściśle określony rodzaj strategii, która przede wszystkim powinna być krok po kroku właściwie przeanalizowana oraz odpowiednio rozplanowana tak, aby prowadziła do uzyskania właściwych efektów promocyjnych i komercyjnych przekładających się tym samym na dane zyski.

Mężczyzna z kodem binarnym na twarzy
Autor artykułu: