Jeśli walka wymyślić pomysłów dla artykułów biuletynu, nie jesteś sam! Wielu właścicieli małych firm nie są pewni, co pisać. Chcesz tematy, które będą interesujące dla czytelników i pomóc im dostać się do "wie" was tak uczą, że można być zaufanym źródłem informacji lub produktów, które chcesz.
Pozwól mi podzielić się z wami pomysłów, które pomogą Ci nadać burzy mózgów.
Uwaga: Jeśli w jednym z wyzwań jest, że obawiasz się o prywatność w Internecie, można nadal korzystać z tych pomysłów. Wystarczy zachować rzeczy ogólnie i nie jest zbyt osobiste lub specyficzne. Nigdy nie muszą zawierać zdjęcia lub nazwy / wieku dzieci, jeśli nie są wygodne z nim. Trzymaj rzeczy z bardziej ekonomicznego punktu widzenia i nadal można zbudować profesjonalnych relacji z abonentami.
Fotografie oczywiście będzie zawierać zdjęcia swoich produktów lub wirtualnych obrazów swoich produktów, ale jak o kilka zdjęć z rodzinnego miasta, przyrody i krajobrazu w pobliżu, lub swojej pracowni szycia lub obszaru roboczego?
Opinie o produkcie Czy uzyskał pozytywną opinię od wiarygodnej strony internetowej lub publikacji? Poleć w biuletynie wraz z uwagami o własne, które z produktów lub usług są oceniane i dodać co czujesz mocne strony danego produktu lub usługi są.
Przesłuchanie znaleźć mentora, przyjaciela lub kolegi centrum medyczne żary właścicielem małej firmy i zaprosić ich na rozmowę z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej. Piszą i wyślij zapytanie, a następnie je odebrać i obejmują Q A w następnym biuletynie. Możesz odwdzięczyć poprzez ich rozmowy.
Profil klienta lub Abonent Mam klienta, który po prostu kocha swoje produkty? Wiesz, ten, który zawsze wysyła wiadomość e-mail, aby poinformować jak bardzo doceniam to, wysyła zdjęcia swoich dzieci za pomocą swoich produktów lub rave o swojej najnowszej ebook na swoim blogu? Zapytaj ich, czy są gotowi na przesłuchanie do newslettera.
Artykuł dzięki: http://elektrotechmed.com/lozko-rehabilitacyjne/
Public Relations a marketing
Jeśli walka wymyślić pomysłów dla artykułów biuletynu, nie jesteś sam! Wielu właścicieli małych firm nie są pewni, co pisać. Chcesz tematy, które będą interesujące dla czytelników i pomóc im dostać się do "wie" was tak uczą, że można być zaufanym źródłem informacji lub produktów, które chcesz.
Pozwól mi podzielić się z wami pomysłów, które pomogą Ci nadać burzy mózgów.
Uwaga: Jeśli w jednym z wyzwań jest, że obawiasz się o prywatność w Internecie, można nadal korzystać z tych pomysłów. Wystarczy zachować rzeczy ogólnie i nie jest zbyt osobiste lub specyficzne. Nigdy nie muszą zawierać zdjęcia lub nazwy / wieku dzieci, jeśli nie są wygodne z nim. Trzymaj rzeczy z bardziej ekonomicznego punktu widzenia i nadal można zbudować profesjonalnych relacji z abonentami.
Fotografie oczywiście będzie zawierać zdjęcia swoich produktów lub wirtualnych obrazów swoich produktów, ale jak o kilka zdjęć z rodzinnego miasta, przyrody i krajobrazu w pobliżu, lub swojej pracowni szycia lub obszaru roboczego?
Opinie o produkcie Czy uzyskał pozytywną opinię od wiarygodnej strony internetowej lub publikacji? Poleć w biuletynie wraz z uwagami o własne, które z produktów lub usług są oceniane i dodać co czujesz mocne strony danego produktu lub usługi są.
Przesłuchanie znaleźć mentora, przyjaciela lub kolegi centrum medyczne żary właścicielem małej firmy i zaprosić ich na rozmowę z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej. Piszą i wyślij zapytanie, a następnie je odebrać i obejmują Q A w następnym biuletynie. Możesz odwdzięczyć poprzez ich rozmowy.
Profil klienta lub Abonent Mam klienta, który po prostu kocha swoje produkty? Wiesz, ten, który zawsze wysyła wiadomość e-mail, aby poinformować jak bardzo doceniam to, wysyła zdjęcia swoich dzieci za pomocą swoich produktów lub rave o swojej najnowszej ebook na swoim blogu? Zapytaj ich, czy są gotowi na przesłuchanie do newslettera.
Artykuł dzięki: http://elektrotechmed.com/lozko-rehabilitacyjne/