Za każdym razem po włączeniu wokół tych dni, ludzie mówią, że trzeba mieć "duży listę". Czy to prawda?
"Tak i nie."
Prawdą jest, trzeba mieć listę potencjalnych klientów, którzy odnoszą się do was i którzy chcą nabyć produkty i usługi, które oferują.
Złammy, że w dół.
"potencjalnych klientów" = Osoby na rynku docelowego, którzy czekamy na kontakt od Ciebie i dla kogo dostarczy Ci cennych informacji. Jeśli wysyłasz porad księgowych ogrodników, na przykład, mogą one zrezygnować ponieważ informacja nie jest do nich cenne * *.
"Kto odnosi się do ciebie" = Chcesz budować relacje dzięki swoim piśmie, więc czytelnicy poznali, jak i ci zaufać. Muszą zrozumieć, że nie będzie "tu dziś i jutro gone" i że masz ich najlepszym interesie leży na sercu.
"Którzy chcą nabyć" = Nie ma znaczenia, jeśli uważasz, że Twoi potencjalni potrzebuję twojej informacji. Liczy się to, że czują się oni potrzebują / chcą. Można sprzedać zdrowych książek żywieniowych otyłych mężczyzn, ale jeśli nie chcą jeść zdrowo, nie kupi książkę.
Solidna lista jest podstawą każdego biznesu - niezależnie od branży.
Na przykład, jeśli masz listę 10.000 czytelników i ogłosić zakupu $ 20 produktów oraz 5% to, po prostu wykonany $ 10,000 w przychodach.
Jeśli ogłosić sam $ 20 produkt do listy 3000 dedykowanych czytników i 25% zakupu, po prostu wykonana $ 15.000 przychodów.
Nie mogę podkreślić, to wystarczy. Jeśli piszesz artykuły (a jeśli nie, czas rozpocząć!), Trzeba być zamieszczając je na art katalogu stron takich jak EzineArticles.com i BestManagementArticles.com.
2. Art Publishing.
Artykuł publishing jest inny sposób na rynek swoje artykuły - tylko zamiast wysyłania ich do katalogów, skontaktować ezine wydawców i stowarzyszenia i zapytać ich, czy chcieliby, aby opublikować swój artykuł w jednym z kolejnych numerach biuletynu.
Jak latwiej dotrzec do potencjalnych klientow
Za każdym razem po włączeniu wokół tych dni, ludzie mówią, że trzeba mieć "duży listę". Czy to prawda?
"Tak i nie."
Prawdą jest, trzeba mieć listę potencjalnych klientów, którzy odnoszą się do was i którzy chcą nabyć produkty i usługi, które oferują.
Złammy, że w dół.
"potencjalnych klientów" = Osoby na rynku docelowego, którzy czekamy na kontakt od Ciebie i dla kogo dostarczy Ci cennych informacji. Jeśli wysyłasz porad księgowych ogrodników, na przykład, mogą one zrezygnować ponieważ informacja nie jest do nich cenne * *.
"Kto odnosi się do ciebie" = Chcesz budować relacje dzięki swoim piśmie, więc czytelnicy poznali, jak i ci zaufać. Muszą zrozumieć, że nie będzie "tu dziś i jutro gone" i że masz ich najlepszym interesie leży na sercu.
"Którzy chcą nabyć" = Nie ma znaczenia, jeśli uważasz, że Twoi potencjalni potrzebuję twojej informacji. Liczy się to, że czują się oni potrzebują / chcą. Można sprzedać zdrowych książek żywieniowych otyłych mężczyzn, ale jeśli nie chcą jeść zdrowo, nie kupi książkę.
Solidna lista jest podstawą każdego biznesu - niezależnie od branży.
Na przykład, jeśli masz listę 10.000 czytelników i ogłosić zakupu $ 20 produktów oraz 5% to, po prostu wykonany $ 10,000 w przychodach.
Jeśli ogłosić sam $ 20 produkt do listy 3000 dedykowanych czytników i 25% zakupu, po prostu wykonana $ 15.000 przychodów.
Teraz, że zgadzamy jakość nad ilość jest najlepszy transport międzynarodowy drobnicowy, oto kilka sposobów na tworzenie listy jakości:
1. Artykuł Marketing.
Nie mogę podkreślić, to wystarczy. Jeśli piszesz artykuły (a jeśli nie, czas rozpocząć!), Trzeba być zamieszczając je na art katalogu stron takich jak EzineArticles.com i BestManagementArticles.com.
2. Art Publishing.
Artykuł publishing jest inny sposób na rynek swoje artykuły - tylko zamiast wysyłania ich do katalogów, skontaktować ezine wydawców i stowarzyszenia i zapytać ich, czy chcieliby, aby opublikować swój artykuł w jednym z kolejnych numerach biuletynu.
Artykuł dzięki: Szkolenie Videomarketing