Public relations zmieniła się, kiedy przyszedł do Internetu w grę. Teraz, z coraz więcej ludzi coraz online, posiadające własną obecność w internecie jest bardzo ważne, a czasem niezbędne.
Oto kilka rzeczy do rozważenia przy uruchamianiu plan PR społecznościowego:
1) nie jest przeznaczony do reklamy. Większość ludzi (swoich klientów) są na tych portalach, aby porozmawiać z przyjaciółmi, dzielić się rzeczy, które lubię i sieci z ludźmi. Twoja rola na tych stronach jest przypominanie ludziom jesteś w pobliżu i że jesteś aktywnym uczestnikiem ich świata.
2.) Będąc aktywnym uczestnikiem nie znaczy reklamuje siebie. Zamiast przyczyniać się do forum, komentować na blogach i dołącz do grupy. Jako firma, należy utworzyć grupę w swojej branży, która oferuje materiały dla członków. Zachęć innych do angażowania się również; ludzie kochają dzielenie się swoimi opiniami, więc upewnij się, że wiedzą, że są mile widziane. (Mogą ją założyć, tak czy inaczej, ale wiedząc, że jest to sprawa zawsze pomaga).
3.) oferuje korzyści przystąpienia do sieci jest zawsze wielką motywację. Nie trzeba przekupić wszystkich, ale jeśli pokaż się jako prawdziwe i pomocne dla innych obróbki blacharskie w branży czy to klienci lub pracownicy, są one prawdopodobne, aby rozpowszechniać dla Ciebie. Na przykład, oferuje kilka przydatnych porad, pisać artykuły, sprawić, aby ludzie mogli zadawać pytania, i być aktywnym.
4.) jest prawdziwa to świetny sposób, aby dostać się zaufać innym. Wszyscy wiemy, że twój koniec celem jest, aby sprzedaż (lub zwiększyć ruch, cokolwiek przyczyną może być), ale napotykając inaczej, konsumenci mogą zaakceptować, że można naprawdę mają swoje najlepsze intencje na sercu. Jako takie, przekazywać sobie szczerze.
5.) Jeśli chcesz zrezygnować reprezentujący siebie w bardziej profesjonalny sposób, należy rozważyć stworzenie serwisu społecznościowego dla maskotka firmy, takich jak Gil kraba z kampanii Honda Element, który ma MySpace i ponad 58.000 przyjaciół.
Artykuł dzięki: https://www.witaminyswanson.pl/witamina-b-12-1000mcg-250-tab
Serwisy spolecznosciowe a PR
Public relations zmieniła się, kiedy przyszedł do Internetu w grę. Teraz, z coraz więcej ludzi coraz online, posiadające własną obecność w internecie jest bardzo ważne, a czasem niezbędne.
Oto kilka rzeczy do rozważenia przy uruchamianiu plan PR społecznościowego:
1) nie jest przeznaczony do reklamy. Większość ludzi (swoich klientów) są na tych portalach, aby porozmawiać z przyjaciółmi, dzielić się rzeczy, które lubię i sieci z ludźmi. Twoja rola na tych stronach jest przypominanie ludziom jesteś w pobliżu i że jesteś aktywnym uczestnikiem ich świata.
2.) Będąc aktywnym uczestnikiem nie znaczy reklamuje siebie. Zamiast przyczyniać się do forum, komentować na blogach i dołącz do grupy. Jako firma, należy utworzyć grupę w swojej branży, która oferuje materiały dla członków. Zachęć innych do angażowania się również; ludzie kochają dzielenie się swoimi opiniami, więc upewnij się, że wiedzą, że są mile widziane. (Mogą ją założyć, tak czy inaczej, ale wiedząc, że jest to sprawa zawsze pomaga).
3.) oferuje korzyści przystąpienia do sieci jest zawsze wielką motywację. Nie trzeba przekupić wszystkich, ale jeśli pokaż się jako prawdziwe i pomocne dla innych obróbki blacharskie w branży czy to klienci lub pracownicy, są one prawdopodobne, aby rozpowszechniać dla Ciebie. Na przykład, oferuje kilka przydatnych porad, pisać artykuły, sprawić, aby ludzie mogli zadawać pytania, i być aktywnym.
4.) jest prawdziwa to świetny sposób, aby dostać się zaufać innym. Wszyscy wiemy, że twój koniec celem jest, aby sprzedaż (lub zwiększyć ruch, cokolwiek przyczyną może być), ale napotykając inaczej, konsumenci mogą zaakceptować, że można naprawdę mają swoje najlepsze intencje na sercu. Jako takie, przekazywać sobie szczerze.
5.) Jeśli chcesz zrezygnować reprezentujący siebie w bardziej profesjonalny sposób, należy rozważyć stworzenie serwisu społecznościowego dla maskotka firmy, takich jak Gil kraba z kampanii Honda Element, który ma MySpace i ponad 58.000 przyjaciół.
Artykuł dzięki: https://www.witaminyswanson.pl/witamina-b-12-1000mcg-250-tab